بیماران کلیوی و پزشکان جشن روز ملی چین در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران کلیوی و پزشکان جشن روز ملی چین در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

روز ملی چین یکی از بزرگترین جشنواره از کشور ما است، در این روز، تمام مردم چین آن را جشن می گیرند، بدون توجه به جایی که آنها هستند و آنها چه کسانی هستند. در این زمان هیجان انگیز، پزشکان و پرستاران ما برگزاری یک حزب بزرگ برای بیماران، امید آن می توانید برخی از انرژی مثبت به آنها را.

در واقع، هر سال ما حزب شبیه به این برای بیماران در بیمارستان ما، بدون توجه به جایی که آنها آمده نگه دارید. "این حزب را امید تازه ای برای آنها، بیماران گفت، او به قدری خوب هرگز پس از او به این بیماری، و این حزب او را از لحظه ای منفی زندگی خود به ارمغان بیاورد." در روز ملی این سال، این بیماران در این جشن روز بزرگ با پزشکان و پرستاران در اینجا، و آنها یک حزب فراموش نشدنی را نگه دارد. همه ما آرزو سرزمین مادری ما می تواند بیشتر و قوی تر می شوند، و همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند بهبود در آینده نزدیک دریافت کنید.

گروه بین المللی از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت است همواره در تلاش برای ساخت یک خانواده بزرگ برای بیماران کلیوی از کشورها و نژادهای مختلف. در این خانواده، پرستاران بیماران را بهترین مراقبت پرستاری خود را، و پزشکان در طرح درمان بیشتر مفید را. هیچ یک از بیماران کلیوی احساس خسته کننده و یا پشیمانی خواهد شد.

در بیمارستان ما، ما عمیقا احساس می کنم همه از بیماران کلیوی اینجا عاشق یکدیگر، درست مثل یکی از اعضای خانواده. است که به کارگران پزشکی اعتماد به نفس بیشتر و شجاعت برای تلاش خود را به این بیماران یک زندگی با نام تجاری جدید.

بیماران در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، بدون توجه به جایی که آنها می آیند و یا چه کسانی هستند، همه آنها می تواند مراقبت نزدیک و با ملاحظه از عمیق قلب ما را دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: بیمارستان بیماری های کلیه اخبار، Shijiazhuang شرکت، روز ملی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: